ClickCease

מה ההבדל בין ספק אינטרנט ותשתית?

תשתית וספק אינטרנט
מאת: מערכת משתלם לי 06.04.2019

כיום כמעט בכל בית בישראל יש אינטרנט. בכל אזור יש תשתיות המונחות על ידי חברות התקשורת ועל אותן התשתיות מתחברים הספקים שמעניקים לכם את היכולת לגלוש בפועל. רכישת ספק ותשתית יחדיו יקנה לכם את האפשרות לקבל דיל במחיר מיוחד וכך תוכלו לחסוך עשרות שקלים מדי חודש. תוכלו לבצע השוואה בין הספקים באתר משתלם לי ולבחור את המחיר המתאים לכם ביותר.

לרשימת חבילות ספק ותשתית מומלצות

מה ההבדל בין ספק ותשתית?

האינטרנט הוא בעצם רשת של מידע העוברת אלינו ומאפשרת לנו גלישה לעולם הזה, באמצעות סיבים אופטיים וחוטי חשמל ותקשורת מתאימים העוברים בתוך האדמה לנקודות מסוימות ומחוברות לשרתים. שרתים אלו מתוחזקים היטב ואף יקרים מאוד לאחזקה. ספקיות האינטרנט הינן חברות אשר מחברות בין התשתית לבין הלקוח ומאפשרות לו גישה לעולם האינטרנט מהמחשב שלו, מהטאבלט או מהסמארטפון. אפשר להשוות את הדבר לנסיעה מנקודה א' לנקודה ב': הכביש שעליו תיסעו תהיה התשתית הקיימת שמחברת בין נקודה א' ל-ב', וכלי הרכב שתיסעו אתו יהיה הספק שלכם.

 

באיזו חברת ספק ותשתית אינטרנט כדאי לבחור?

כיום יש יותר חברות תקשורת המספקות לנו אפשרויות חיבור לאינטרנט הוט באמצעות ספק ותשתית ביחד, אולם המבחר הוא עדיין לא גדול מאוד בשל עלויות ההקמה והתחזוקה היקרות של השרתים. על ההבדלים ניתן יהיה ללמוד מחברים ומשפחה אשר קיבלו שירות דומה מאותה החברה ויכולים להעביר לכם את חוות דעתם בנושא. על כן נוכל לראות כי ההמלצות אשר נקבל יוכלו להיות בכל מקום על הסקאלה, החל מהמלצה חמה ועד לאזהרה להתרחק מהחברה המדוברת.  כך או כך, את חווית השירות שלכם תוכלו להכיר אך ורק אם תנסו את השירות. זכרו כי טווח המחירים משתנה בין חברה לחברה ומה היא מציעה.

 

השוואת מחירים לשירותי אינטרנט תחסוך לכם כסף רב

השוואת מחירים באתר משתלם המיועד להשוואת מחירים תחסוך לכם כסף רב מידי חודש. אולי כמה עשרות שקלים בחודש נראים לכם עניין פעוט אולם לטווח הארוך מדובר בחיסכון של מאות ואף אלפי שקלים שאתם משלמים סתם כך. תוכלו לקבל את אותה חבילה במחיר מוזל יותר, אם לא באותה חברה שאתם נמצאים היום הרי הצעה טובה יותר תהיה לכם מחברה אחרת. אם כבר אין לכם הצעה טובה יותר לקבל מאף חברה כנראה שאתם עושים שימוש בחבילה הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל במחיר הזה.

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
גיבוי בענן לעסקים – למה צריך את זה? מדריך קצר
שירותי ענן הפכו בשנים האחרונות לשירותים מבוקשים מאד. מדובר בעצם בפטנט...
סלקום TV חוות דעת וביקורת
השנה, אנו מתלבטים באיזה חבילת תקשורת לבחור, במיוחד כאשר מדובר...
אינטרנט רימון שירות לקוחות
מוקדי שירות אינטרנט רימון:    שירות לקוחות אינטרנט רימון: 8900* שעות פעילות א'-ה': 20:00...
בזק אינטרנט – חוות דעת וביקורת
בזק אינטרנט - חוות דעת וביקרות - בזק הינה קבוצת...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם