array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(24) "הוזלת ברי מים" ["a"]=> string(100) "באתר משתלם לי תוכלו לצפות בכל המחירים והמבצעים החדשים ." } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(48) "איזה חברות משווקת ברי מים ?" ["a"]=> string(133) "חברות המשווקות ברי מים : מי עדן , נביעות , אפיקים , תמי 4 , נעם 1 , אלקטרה ועוד.." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(40) "איזה בר מים הכי מומלץ ?" ["a"]=> string(164) "ישנם הרבה סוגים של ברי מים , תלוי כמובן מה אתם מחפשים ? חם או קר ? אנו ממליצים להשוות ולבדוק . " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(26) "איך אני מצטרף ?" ["a"]=> string(132) "פשוט .כנסו לאתר משתלם לי בחרו את החבילה המועדפת ונציג החברה יתקשר בהקדם . " } }

השוואת מחירי ברי מים

הוזלת מחירי ברי מים

לצפייה במבצעי החברות:

השוואת מחירים של ברי מים

ישנם לא מעט מבצעים, עשרות חבילות, וכוס מים אחת שאתם רוצים למלא ולשתות לרוויה! בישראל כיום פועלות מספר שחקניות מובילות בתחום אספקת ברי המים הביתיים.  ולכן, הבאנו לכם את המקום שלנו עבור השוואת מחירים של ברי מים, ביניהן:

מהם הפרמטרים לבחירת חברה המספקת שירותי בר מים?

  • שירות נגיש וזמין באונליין ובאופליין.
  • זמני חלוקה נוחים וגמישים.
  • מחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

אתם שואלים, אנחנו עונים!

לפניכם, כל מה שחשוב לדעת רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם השוואת החבילות והמחירים.

"עדיין לא הבנתי מדוע בר מים ביתי עדיף מרכישת שישיות מים?"

שאלה מצוינת! ברי המים המוצעים ע"י החברות הגדולות, מאפשרים לכם ליהנות מאספקה של מים מינרלים/מים מסוננים ונקיים מבלי שתצטרכו להטריד את עצמכם ברכישתם. כידוע, רכישת שישיות מים משעבדת אתכם, וגורמת לכם לפחות פעם בשבוע לרכוש מים (ולסחוב אותם כל הדרך לביתכם...). בר מים הינו פתרון קבוע, שלא דורש מכם התעסקות, אלא רק דבר אחד: לשתות לרוויה! מתקן מים קבוע מעודד שתיית מים, תוך שישנם אלו המעידים כי הודות לבר המים הם הפחיתו משמעותית את צריכת המשקאות הממותקים.

"אילו סוגי ברי מים מתאימים לשימוש פרטי-ביתי?"

ישנם שני סוגים עיקריים של ברי מים: בר מים רצפתי ובר מים שולחני שהוא קטן יותר וניתן להניח אותו על כל משטח.

"ישנם ברי מים שלא מבוססים על כדי מים חיצוניים?"

ישנן חברות המציעות בר מים המבוסס על כדי מים חיצוניים (כדוגמת נביעות ומין עדן), לצד חברות המספקות בר מים ייעודי שדרכו תוכלו לצרוך מים נקיים-מסוננים (תמי 4 ונועם 1). לכן, רגע לפני שאתם מבררים מחירים, נסו להבין באיזו דרך אתם תרצו לצרוך את המים שלכם: עם מתקן קבוע ללא אספקת כדים, או בר מים עם כדי מים חיצוניים.

"כל ברי המים מציעים רק שני מצבי מזיגה – חם וקר?"

ברי המים המיועדים לשימוש ביתי, כוללים תמיד שני מצבי מזיגה – מים חמים ומים קרים (לחצן אדום ולחצן כחול). עם זאת, ישנם ברי מים שבהם תוכלו ליהנות גם ממצב מזיגה שלישי – מים פושרים.

"איזו חברה מציעה את בר המים הזול ביותר?"

החלטתם לקנות בר מים? אתר משתלם לי מציג לכם מחירים עדכניים למגוון מתקני מים - בר מים, קולרים, מיני ברים, מערכות סינון של מגוון חברות הקיימות בשוק.

השוואת מחירי ברי מים חיונית ומעידה על התנהגות צרכנית נבונה. כל חברה מציעה מחירים שונים, זאת בהתאם למסלול אליו אתם מעוניינים להצטרף. כמו כן, תוספת של אחריות ושירות תייקר את מחיר הדיל. ישנן חבילות שונות – לעסקים ופרטיים, כאשר העלות הממוצעת היא עשרות ועד מאות בודדות של שקלים בחודש.

"ההתקנות כרוכות בתוספת תשלום?"

מרבית החברות מציעות התקנה והובלה חינם. עם זאת, ישנן חברות שגובות תשלום נוסף עבור התקנה והובלה, אך הוא כבר מגולם בעלות החודשית.

"ישנן חברות שנותנות שירות בדיגיטל?"

בהחלט. באפשרותכם לקבל שירות מנציגי חברות בר המים באפליקציה ייעודית, בצ'ט באתר, בפייסבוק וגם באמצעות SMS. בנוסף, מרבית החברות מאפשרות לכם לבצע מניפה רחבה של פעולות באפליקציה או באתר האינטרנט, לדוגמא: צפייה בחשבוניות, תיאום יום חלוקת מים, מדריך לפתרון תקלות וכן הלאה. חשוב לדעת כי השירות בדיגיטל לא מחליף שירות אנושי, לא תומך אותו. אלו המעוניינים ליצור קשר טלפוני עם נציג שירות, יוכלו לעשות זאת.

לאחר שצפיתם בהשוואת מחירים של ברי מים, מעוניינים לקבל הצעה מחברה המספקת שירותי בר מים? השאירו את פרטיכם ונציג החברה ישוב אליכם בהקדם האפשרי!

array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(24) "הוזלת ברי מים" ["a"]=> string(100) "באתר משתלם לי תוכלו לצפות בכל המחירים והמבצעים החדשים ." } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(48) "איזה חברות משווקת ברי מים ?" ["a"]=> string(133) "חברות המשווקות ברי מים : מי עדן , נביעות , אפיקים , תמי 4 , נעם 1 , אלקטרה ועוד.." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(40) "איזה בר מים הכי מומלץ ?" ["a"]=> string(164) "ישנם הרבה סוגים של ברי מים , תלוי כמובן מה אתם מחפשים ? חם או קר ? אנו ממליצים להשוות ולבדוק . " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(26) "איך אני מצטרף ?" ["a"]=> string(132) "פשוט .כנסו לאתר משתלם לי בחרו את החבילה המועדפת ונציג החברה יתקשר בהקדם . " } } ***

שאלות ותשובות:

הוזלת ברי מים

באתר משתלם לי תוכלו לצפות בכל המחירים והמבצעים החדשים .

איזה חברות משווקת ברי מים ?

חברות המשווקות ברי מים : מי עדן , נביעות , אפיקים , תמי 4 , נעם 1 , אלקטרה ועוד..

איזה בר מים הכי מומלץ ?

ישנם הרבה סוגים של ברי מים , תלוי כמובן מה אתם מחפשים ? חם או קר ? אנו ממליצים להשוות ולבדוק .

איך אני מצטרף ?

פשוט .כנסו לאתר משתלם לי בחרו את החבילה המועדפת ונציג החברה יתקשר בהקדם .

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם