ClickCease

השוואת מחירי ביטוח

בדיקת זכאות להוזלת ביטוח בפחות מדקה

בחרו ביטוח לבדיקת זכאות

בשורות טובות למי שמחפש הוזלה בביטוח – רפורמה של משרד האוצר תחסוך כסף למבוטחים ותוזיל משמעותית את מחירי הפוליסות.

 

רפורמה חדשה בהוזלת ביטוחי הבריאות תאפשר לאנשים צעירים ומבוגרים להנות מביטוחים במחיר אטרקטיבי. 

בשנים האחרונות תוחלת החיים בישראל עלתה משמעותית . בשל כך, משרד האוצר דורש מחברות הביטוח להוזיל את ביטוחי החיים.
מסקר מקיף שנעשה מתברר שעדיין ישראלים רבים משלמים תעריפים יקרים.
על מנת לסייע בתהליך פיתחנו טכנולוגיה שתסייע לכם לברר האם אתם זכאים להוזלת הביטוח שלכם.
הבדיקה כוללת מספר שאלות פשוטות, ובסופה תדע האם אתה זכאי להוזלה .

 

 

 

אבל מה כל זה אומר?

מדינת ישראל החלה לבצע שינויים במחירן של פוליסת בריאות עבור אנשים בגילאי 25 עד 65 , בעוד ששינוי זה הוריד מחירי פוליסות בריאות באחוזים גבוהים. כך מתאפשרת הוזלה של הוצאות חודשיות קבועות וחסכון משמעותי בהוצאות רפואיות, תוך אפשרות לבחור את סוג הפוליסה המתאימה לכם ביותר, באופן ברור יותר.

כולנו יודעים שאחרי התשלומים שאנו משלמים לחברות הביטוח הפרטיות קשה לעקוב, כמו גם שלעיתים יש כפל ביטוחים עליהם אנו משלמים מחיר גבוה מידי בכול חודש. כעת, בשל רפורמה של משרד הבריאות: מחיר פוליסות הבריאות יהיה זהה וקבוע ומידי שנתיים יעדכנו חברות הביטוח את הלקוחות אודות השיניים במחיר או בכיסויים שמציעה הפוליסה.

 

בין היתר, חברות הביטוח יתחייבו להעניק טיפול רפואי על פני תקופות ארוכות וזאת בכל מקרה ביטוחי – כך אפשר לנטרל ניסיונות של אותן חברות שמנסות לא לכסות או לשלם הוצאות רפואיות, בשל אותיות קטנות או סעיפים בחוזה אליהם לא מודע המבוטח.

 

השינוי במחיר והקביעות שלו יספקו תשלום חודשי נמוך יותר למבוטחים וכיסויים רחבים יותר ע"פ הפוליסה וע"פ החלטת הממשלה שמתגבשת בנושא בימים אלו. הזולת מחירי ביטוח תעורר בין היתר תחרות בין חברות ובכך תוזיל אפילו יותר את מחירן של הפוליסות.

 

כיצד מוזילים את מחירי הביטוח? בדיקת זכאות להוזלה בביטוחי בריאות יכולה לעזור.

 

בשל העובדה שבעקבות החלטת המדינה, חברות הביטוח יוזילו עלויות עבור אנשים בקבוצות גיל שונות: כדאי לבצע כבר עכשיו השוואת מחירי ביטוח בריאות. כדי לבדוק זכאות והנחות אפשר להכנס לאתרים העוסקים בנושאים כמו השוואת מחירי ביטוח ולבדוק מה הזכאות שלכם להנחה ברכישת פוליסת בריאות ואיזה פוליסות משתלמות ניתן לרכוש.

 

בזמן הבדיקה נסו לבצע השוואת מחירים בין ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות בזמן שכדאי לבדוק איזה תוכניות פנסיה יכולות להתאים לכם. באתרים המספקים השוואת מחירי ביטוח תוכלו לבחון בקלות את סוגי הפוליסות ואת החבילות שמציעות החברות השונות.

 

 

 

חשוב לדעת!

לפני שאתם בוחרים את הפוליסה המתאימה לכם, כדאי להשתמש בכלים טכניים שיעזרו לבדוק האם אתם זכאים בעקבות הרפורמה להוזלה בתשלום החודשי לביטוח.

מחשבונים באינטרנט יספקו לכם תשובות מהירות באמצעות בדיקת זכאות זריזה.

כדי לבצע את הבדיקה יש להזין במחשבונים נתונים כמו גיל, סוג הביטוח, תשלומים שאתם משלמים בפועל, ופרטים ליצירת קשר במידה ותרצו סיוע בהוזלת תשלומים חודשיים.

אחת הדרכים לקבל פרטים נוספים על הרפורמה היא לבצע בדיקה קצרה כאן באתר , ובפחות מדקה ניתן לקבל פרטים פרטניים לגבי הנחה בפוליסות ובחירת מוצר ביטוחי שיתאים לצרכים שלכם באמצעות אנשי המקצוע בתחום הביטוחים.

 

השאירו פרטים ומומחים בתחום יצרו עמכם קשר ויספקו לכם את כל התשובות בנוגע לרפורמה, ואף ילוו אתכם בתהליכי חסכון של מאות שקלים בחודש! כמו גם בנושאים של ביטוח בריאות, הוצאות תקשורת, תשלומים לפנסיה, בחירת קופות גמל וכולי.

 

 

מהו גילך?

מה סך התשלום החודשי על הביטוחים שלך?

מה אזור המגורים שלך?

כמעט סיימנו...

להשלמת הבדיקה אנא רשמו שם ומס' נייד

    הנני מאשר ומסכים לתנאי השימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

    מחשב נתונים...

    בהתבסס על נתוני הבדיקה נראה שיש לך זכאות להוזלת הביטוח.
    מדד התוצאה שלך להוזלה: גבוהה.
    נציג מומחה יחזור אליך טלפונית בהקדם האפשרי.

    * בשיחה עם נציג מומלץ לבחון אפשרות להוזלת מוצרי ביטוח נוספים.

      הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

      מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

      ייעוץ חינם