המעבר בין חברות תקשורת המספקות שירותי אינטרנט, סלולר וטלוויזיה הוא היום כבר לא עניין מורכב, כפי שהיה בעבר.
התחרות הבריאה הקיימת בישראל, מספקת לצרכנים כאן אופציות מגוונות לקבלת שירותי תקשורת מכל הסוגים, בהרכבי חבילות שונות ובמחירים משתלמים וזולים, בוודאי לעומת העלות שלהם לפני שנים אחדות.
למרות זאת, אין ספק כי לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים באופן תדיר עם תקלות חוזרות ונשנות במכשירים שלהם.
אם גם אתם נתקלים בבעיות מהסוג הזה והתברר כי מקור הבעיה הוא בגלישה איטית או בחוסר קליטה, הדבר הנכון יהיה להחליף חברה ולהתנתק מהשירותים הנוכחיים.
מה גורם לאנשים לרצות לסיים התקשרות עם חברת תקשורת?
כתלות בשירותים שאותם בחרתם לקבל, כך תצטרכו גם להתנתק בבוא היום מהחברה אשר סיפקה אותם בשבילכם. הסיבות יכולות להיות שונות, למשל:
- לקוח שמהירות הגלישה בביתו נמוכה ביותר, מה שמקשה מאוד על השימוש במכשירים ושירותים מבוססי רשת, לרבות טלוויזיה באינטרנט, גלישה בסלולרי וכמובן גלישה במחשב.
- לקוח שאינו מצליח לשוחח בטלפון הסלולרי בביתו והשיחות שלו מתנתקות כל הזמן.
- לקוח שאיננו מרוצה מן התכנים הקיימים בשירותי הטלוויזיה. במקרה זה, כמובן שלא מדובר בתקלה אלא בטעם אישי, אך גם זו סיבה רלוונטית להתנתקות מחברת תקשורת.
איך בוחרים חברה חדשה שתספק שירותי גלישה?
רגע לפני שאתם מתנתקים ובמיוחד אם הסיבה להתנתקות היא בעיות באינטרנט, חשוב לעשות מחקר קטן והשוואה בין מה שמציעות חברות התקשורת השונות.
מציאת חברה שתעניק שירות של חבילת אינטרנט תשתית וספק הכי זול עשויה לחסוך לכם כסף רב, אך חשוב שתבינו לעומק מה מציעים לכם בכל חבילת גלישה בכל אחת מן החברות, מעבר להנחה.
חשוב לוודא כי החברה שאתם מתכננים לעבור אליה, אכן מספקת שירותי גלישה שמתאימים לכם בהיבט של המחיר, מהירות הגלישה והיכולת לתת לכם מענה רלוונטי, יעיל ואדיב בשירות הלקוחות שלה.
במידה ועד כה קיבלתם מחברה אחת את שירותי הגלישה ומחברה אחרת את שירותי הטלוויזיה, כדאי לשקול לעבור לשירות חבילת טריפל, המאגד בתוכו את שלושת השירותים החשובים שהם סלולר, גלישה וטלוויזיה תחת קורת גג אחת. לרוב מדובר בחיסכון כספי משמעותי ביותר, כמו גם בניהול פשוט יחסית של ההתקשרות מול החברה החדשה – אין צורך להמתין לשירות לקוחות שונה בכל פעם ואתם למעשה מקבלים פתרון כולל בכל פנייה שלכם אל החברה.
על תהליך הניתוק בימינו ומה צריך לעשות
קל יותר להתנתק היום מחברת תקשורת לעומת העבר ובפועל אינכם צריכים להתאמץ יותר מדי, בכדי לעשות זאת. תוכלו להודיע לחברה ה"ננטשת" על סיום ההתקשרות עמה, באמצעות הודעה במייל או דרך אתר החברה. במידה וקיימים אביזרים שונים אצלכם בבית כמו ממירים או ראוטר, תצטרכו להשיבם לחברה הקודמת על מנת שלא להיקנס.
חשוב לציין כי על מנת להתחבר לחברה חדשה ובפרט כשמדובר בקבלת שירות חיוני במיוחד כמו שיחות בסלולר, מומלץ לבקש שיציינו בפניכם את השעה המדויקת שבה יתבצע המעבר בפועל – ייתכן ולא ניתן יהיה להתקשר אליכם במשך זמן מה, לכן כדאי להודיע לאנשים חשובים כי לא תהיו זמינים סביב שעה מסוימת באותו יום.
שימו לב – במקרה ואתם מסיימים התקשרות עם חברה שממנה קיבלתם שירותי אינטרנט או חבילת סלולר אך לא קיבלתם שירותי טלוויזיה, למעשה לא תצטרכו להודיע כלל על העזיבה, אלא לפנות ישירות לחברה שאליה בחרתם לעבור ולבקש להתחבר לשירותי הטריפל שלהם. ההתנהלות הזו תקל עליכם עד מאוד, מאחר ולא תאלצו להתמודד עם שיחות שימור מציקות, אלא רק להמתין לחיבור המחודש של כלל השירותים הרלוונטיים וליהנות מהם ברגע שהדבר יהיה אפשרי.