array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(54) "למה כדאי להשוות חבילות סלולר ?" ["a"]=> string(134) "באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הסלולר ומציגים את המבצעים הכי חדשים " } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(50) "איזה חברת סלולר הכי משתלמת ?" ["a"]=> string(122) "באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם ." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(37) "האם השירות עולה כסף ?" ["a"]=> string(108) "השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(23) "איך מצטרפים ?" ["a"]=> string(137) "פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת ." } }

השוואת מחירי חבילות סלולר

הוזלת מחירי סלולר

לצפייה במבצעי החברות:

השוואת מחירי חבילות סלולר
השוואת חבילות סלולר, שוק הסלולר רותח וכל חברת סלולר שמשיקה מבצע חדש, חברות נוספות מגיבות במבצעים שונים.

במילים אחרות, מדובר על תחרות גדולה שעשויה להיות חיובית עבורנו הצרכנים. יש להיות מעודכנים תמיד, כאשר מבצעים של חבילות סלולר יוצאים לשוק.

התחרות ממשיכה ואפילו גורמת לחברות הסלולר לא מעט הפסדים. מה שאנו רואים זה מחירים שצונחים.

יש לציין, כי עד שהחלו המבצעים המטורפים על שירותי התקשורת, כגון: טלוויזיה, סלולר ואינטרנט, כל משפחה ממוצעת הייתה מוציאה כ-1000 ₪ בחודש על כל מוצרי התקשורת.

על פי הסטטיסטיקה, לא כולם רוכשים את חבילות התקשורת המתאימות ולכן לא כולם משלמים את המחיר הזול והמשתלם ביותר.

צמצום הוצאות על תשלום חודשי של סלולר בעשרות אחוזים

מדינת ישראל היא בין המדינות המובילות בעולם בהחזקת מכשירים סלולריים ובהתאם לכך חברות סלולר קמות ומתפתחות ובכך התחרות גוברת. 

חברות חדשות בתחום הסלולר חדרו לשוק והורידו את המחירים אף יותר, מה שמצמצם לנו את ההוצאות החודשיות והשנתיות בעשרות אחוזים.

המבצעים של חבילות סלולר הם ארוכי טווח למשך שנה ואפילו למשך שנתיים, אך יש תמיד להיות עם האצבע על הדופק.

כדאי שתמצאו את חבילות הסלולר המשתלמות ביותר על פי התקציב שלכם והכי חשוב על פי הצרכים שלכם. למשל אם אינכם גולשים הרבה בטלפון החכם, כדאי לקחת חבילת גלישה הכלולה במבצע שתתאים לכם.

חברות מוכרות מציעות חבילות  לסלולר במחירים ממש מצחיקים של 29 שקלים לחודש  כולל שיחות, הודעות וגלישה בנפח ללא הגבלה.
כולם מחפשים היום חבילות משתלמות ביותר, מה שיחסוך בהוצאות החודשיות ואפילו ישנן חברות שמציעות שיחות חינם לחו"ל שירותי תיקונים ועוד.

בתוך כל השוק הרווי בחבילות תקשורת בכלל ובחבילות סלולר בפרט יש צורך לעשות סדר בבלגן ולבדוק את חברות הסלולר הקיימות בשוק ואילו חבילות הן מציעות.
יש לשים דגש על כמות השיחות הכלולות בתוך כל אחת מהחבילות, כמות דקות, סמס וגלישה. חלק מחברות סלולר דורשות תוספת עבור חבילות שיחת לחו”ל וחלק כבר מכניסות זאת בתוך החבילה. כמו כן, החיוב עבור הסים אשר לא בכל הצטרפות כלול במחיר.

חבילות סלולר זולות ומשתלמות באתר אחד

כולנו מחפשים לחסוך בעליות ומחפשים חבילות סלולר זולות ולכן, הוקם אתר משתלם לי שבו תוכלו לראות  את המחירים המעודכנים והמשתלמים ביותר של חבילות תקשורת. בין אם זה חבילות סלולר, טלוויזיה בכבלים, טלפון קווי ואינטרנט ביתי.

תוכלו לראות את המבצעים, לבחור ולהשאיר פניה ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם. השירות ניתן ללא תשלום ואתם חוסכים הרבה כסף בהוצאות התקשורת.

היתרונות של השוואת מחירים בסלולר באתר משתלם לי

כיום נוכחותן של שחקניות חדשות בשוק התקשורת והסלולר מאפשרת את מציאת המחירים הנמוכים ביותר בעלויות החודשיות שבשימוש בטלפון בצורה קלה יותר.

אם בעבר חלק מהאנשים לא היו משתמשים בטלפון כיוון שהיה מדובר בהוצאה יקרה מדי, הרי שאותו קהל משתמש כיום בטלפון רק בחבילות המוזלות יותר.

באמצעות השוואת מחירים סלולרי יכול להיות מוחזק על ידי כל אחד ואחת ואפשר לעמוד בהוצאות החודשיות הכרוכות בכך. באתר משתלם לי תוכלו לבצע השוואת מחירים בלחיצת כפתור ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ממגוון חברות הסלולר המובילות בשוק.

  • חיסכון כלכלי – באמצעות השוואת מחירים סלולרי אתם יכולים ליהנות מגוון הצעות מחיר אטרקטיביות המופיעות אל מול עיניכם וכל שאתם צריכים הוא לבחור את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם מבחינה כלכלית.
  • מבט על של המחירים בשוק – בעמוד אחד תוכלו לראות ריכוז של הצעות מחיר של מגוון חברות הסלולר המוכרות והקיימות בשוק. כך יהיה לכם קל יותר להחליט לגבי החבילה המתאימה ביותר עבורכם.
  • לא יכולים לעבוד עליכם – ברגע שכל המחירים מול העיניים שלכם אתם יכולים לשוחח עם נציג לגבי הצעת המחיר המתאימה עבורכם ולומר לו שחברה Y מציע לכם את ההצעה X ואם הם יכולים לתת לכם הצעה טובה יותר תצטרפו אליהם.
  • שינוי מסלול בלחיצת כפתור – תוכלו לבצע את שינוי המסלול שלכם בלחיצת כפתור דרך אתר האינטרנט משתלם לי.
  • החלטה מושכלת ללא לחץ – תוכלו לקבל החלטה חכמה לקבל החבילה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם, מבלי שנציג מכירות ילחיץ אתכם או ידבר מהר ולא תבינו מה אתם מקבלים.

כיצד מתבצע ומה אני יכול לחסוך באמצעות השוואת חבילות סלולאריות?

כל שאתם צריכים לעשות אם אתם רוצים לערוך השוואת חבילות סלולר הוא להיכנס לאתר משתלם לי ולבחור בקטגוריית הסלולר.

כעת תוכלו להתרשם ממגוון חבילות הסלולר באתר. מרבית החבילות יהיו ללא הגבלת שיחות והודעות, כאשר ההבדל העיקרי ביניהן יהיה נפח הגלישה שלכם.

לעתים המחיר יהיה מורכב גם משירותים נוספים כמו תא קולי, פאנטון, דקות שיחה לחו"ל, חריגה מנפח הגלישה הקיים ועוד.

אילו חבילות סלולר נפוצות ביותר היום?

עד מהפיכת הסלולר שהייתה לפני כמה שנים אנשים נהגו לשלם הרבה מאוד כסף כל חודש עבור חבילת דקות וסמסים וכשעוברים את החבילה מחויבים בתוספת תשלום עבור חריגה מהחבילה.

לאחר מכן יצאו חבילות הunlimited  שמאפשרות שיחות ו- סמסים ללא הגבלה לצד נפח גלישה מסוים ממנו יכולים ליהנות הלקוחות כחלק מהחבילה.

עם יציאת חבילות ה-UNLIMITED והכניסה של חברות תקשורת חדשות לתחום, החלה הוזלת מחירים משמעותית ששברה את השוק.

באתר משתלם לי תוכלו למצוא מגוון הצעות אטרקטיביות של חבילות סלולר כאשר ההבדל ביניהן הוא נפח הגלישה, המחיר והחברה המספקת של השירות ולערוך השוואת ספקי סלולר אפקטיבית. כיום ישנה תחרות גדולה יותר בשוק הסלולר ובין החברות השונות תוכלו למצוא את הוט מובייל, פלאפון, סלקום ופרטנר.

אם תבצעו השוואת מחירים בסלולר באתר משתלם לי תוכלו למצוא מבצעים טובים שיקנו לכם חבילות במחירים של 30-50 שקלים בחודש לשיחות והודעות ללא הגבלה, עם נפח גלישה סביר בהחלט.

עם זאת, דעו כי חבילת סלולר בתקופות מסוימות ואצל חברות מסוימות יכולות להגיע אף עד 70-80 שח בחודש לאותה חבילה לכן כאשר אתם סוגרים חבילת סלולר עבורכם כדאי לכם "לתפוס" מבצע טוב עם התחייבות לשנה-שנתיים קדימה.

שימו לב כי מרבית החבילות המוצעות כיום שונות אחת מהשנייה אך ורק בנפח הגלישה (כיוון שהשיחות וההודעות הן ללא הגבלה) או בעלות שיחות לחו"ל.

מכאן שהחבילה תלויה בתדירות הגלישה שלכם באינטרנט ומה אתם עושים בו.

מיהן חברות התקשורת המציעות חבילות סלולר משתלמות?

מבין ההצעות האטרקטיביות ביותר תוכלו למצוא מחירים של 30 עד 60 שקלים בחודש לחבילת unlimited עם נפח גלישה של 250G ומעלה.

בין החברות המציעות את המחירים הללו נמנות סלקום, פלאפון, הוט מובייל, גולן טלקום, היי מובייל ו-012, כאשר פרטנר קצת אחריהם עם הצעת מחיר של 49.90 למצטרפים חדשים.

השוואת ספקי סלולר ומחירי חבילות סלולר תעזור לכם לחסוך עשרות שקלים בחודש.

במיוחד אם אתם משלמים את חבילות הסלולר של כל המשפחה או של כמה קווים יחדיו, הרי שהשוואת מחירים תהיה חובה עבורכם.

על מבצעי סלולר ומה שביניהם לאורך השנים האחרונות קמו חברות תקשורת חדשות אשר ייצרו תחרות גדולה בענף הסלולר, זאת על ידי יצירת מבצעי סלולר וטכניקות שונות אחרות. התחרות הזו גרמה למהפכה של ממש בתחום, כאשר החברות כבר אינן גובות מחירים לפי דקות או כמות הודעות, אלא לפי חבילות הנקראות unlimited, כאשר ההבדלים בין החבילות (מלבד ההבדל במחיר) יהיו ככל הנראה נפח הגלישה שלכם, מתנות כאלה ואחרות שאתם עשויים לקבל, התחייבויות שונות ועוד.

כדאי לבצע השוואת מחירים באתר משתלם לי. תוכלו להיכנס לאתר וליהנות ממגוון מבצעי סלולר ומחירים מדהימים של טובי החברות בשוק.

מבצעי סלולר - מה ההבדל בין חבילות הסלולר המוצעות כיום?

מכיוון שמרבית חבילות הסלולר שתמצאו היום יכללו גם שיחות וגם סמסים ללא הגבלה, הרי שההבדל הכי גדול בין החבילות יהיו נפח הגלישה באינטרנט דרך הסמארטפון.

אם אינכם מעוניינים בגלישה באינטרנט דרך הסמארטפון או כמעט ואינכם גולשים דרך הטלפון שלכם תוכלו לקחת את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם מבחינה כלכלית.

כאשר מדובר במישהו שגולש הרבה דרך הטלפון שלו הוא יצטרך לסגור חבילה משתלמת עם נפח גלישה גדול יותר. כמו כן העלות החודשית שלכם עשויה להיות מורכבת גם מתוספות של חריגה מנפח הגלישה שלכם, פאנטונים בהם משתמשים בתא הקולי ועוד.

איך למצוא מבצעי סלולר משתלמים עבורי?

מבצעי סלולר יש בכל מקום ובכל זמן. המון חברות סלולר ולכל אחד חבילה משלו.
בכל יום חברות הסלולר טורחות לפרסם מבצעים כדי לזכות באהדת הלקוחות ולכן קרוב לוודאי שתוכלו למצוא חבילת סלולר משתלמת ביותר עבורכם.

בהתאם לצורכי הגלישה שלכם תוכלו למצוא מבצעי סלולר במחירים הנעים בין 25 ל-50 שקלים בחודש בדרך כלל.
אצל חברות מסוימות המחירים יכולים להגיע אפילו עד 80 שקלים בחודש .

חבילות סלולר משתלמות תמצאו באתר משתלם לי

כדי להיות חכמים יותר ולדעת באמת מה אנחנו צריכים עלינו לבצע סקר שוק טרם אנחנו אומרים כן לנציג המכירות שלא תמיד בהכרח יציע את החבילה הרלוונטית עבורנו ולכן זה הזמן להכיר את אתר משתלם לי.
ישראלים הם צרכנים נבונים והם מבצעים סקר שוק מקיף  במיוחד על חבילות סלולר.
הישראלי מחובר לטלפון החכם שלו הרבה שעות ביום ולכן, הוא תמיד יהיה מעוניין למצוא מחירים ומבצעים זולים.

אתר משתלם לי, הוקם למען צרכנים נבונים שאינם מעוניינים לשלם יותר. אתר זה הוא חינמי ומעודכן כל העת.

ניתן יהיה לבצע השוואות מחירים בכל הקשור לחבילות תקשורת, אם חברות הכבלים, האינטרנט וכדומה.

תוכלו להשוות בין החבילות שאנו מפרסמים באתר, להשאיר פרטים לגבי חבילה שבה אתם מעוניינים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם. השירות הינו חינם ואתם רק מרוויחים.
בגלל הרפורמה שאנו נהנים ממנה כמה שנים בכל הקשור אל חבילות סלולר זולות, צרכנים רבים מגיעים לאתרי השוואות מחירים ובגלל שהחוק לגבי התחייבות לחברת סלולר מסוימת כבר אינו קיים עוד, ניתן יהיה להתנייד לחברה אחרת  ולבחור בה בשל מבצע משתלם של חבילת סלולר, שתהיה זולה יותר מזו הקיימת.
אתר משתלם לי מרכז בתוכו את כל חברות הסלולר שפועלות היום בשוק ופורס בפניכם את מגוון חבילות התוכן אשר הן מציעות מחבילה הבסיסית ביותר הכוללת רק חבילת דקות וחבילת גלישה ועד החבילה הרחבה ביותר הכוללת גם קו שני וחבילת שיחות לחו”ל האתר מציג את המחירים המוצעים לכל אחת מהחבילות כך שתוכלו לעשות סדר ולהשוות בן שלל החבילות המוצעות היום ולבחור את החבילה הרלוונטית ביותר עבורכם.

לפני שאתם אומרים כן לסוכן מכירות ובוחרים את המבצע החם ביותר, היכנסו למשתלם לי ותבחרו את החבילה המתאימה לכם ביותר.

האם יש דרך נוספת שבאמצעותה ניתן להוזיל עלויות?

ישנן מספר דרכים להוזיל את העלויות החודשיות שלכם. האחת היא כמובן להחליף את ספקית הסלולר שלכם. כאשר תצטרפו כלקוח חדש לחברה אחרת תוכלו ליהנות מהטבות ומחירים נמוכים מאוד של לקוחות חדשים.

כמו כן, ייתכן והחברה שלכם תציע לכם דיל טוב יותר על מנת לא לאבד אתכם אם תשמע שאתם רוצים לעזוב. בנוסף, תוכלו גם להפעיל מספר קווים של המשפחה מחשבון אחד בתמורה להוזלה במחיר.

array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(54) "למה כדאי להשוות חבילות סלולר ?" ["a"]=> string(134) "באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הסלולר ומציגים את המבצעים הכי חדשים " } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(50) "איזה חברת סלולר הכי משתלמת ?" ["a"]=> string(122) "באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם ." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(37) "האם השירות עולה כסף ?" ["a"]=> string(108) "השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(23) "איך מצטרפים ?" ["a"]=> string(137) "פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת ." } } ***

שאלות ותשובות:

למה כדאי להשוות חבילות סלולר ?

באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הסלולר ומציגים את המבצעים הכי חדשים

איזה חברת סלולר הכי משתלמת ?

באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם .

האם השירות עולה כסף ?

השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה

איך מצטרפים ?

פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת .

 

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם