fbpx

האם כדאי ספק ותשתית מאותה חברה?

מאת: חן זהר - כתבת צרכנות ותקשורת | 07.06.2020

האינטרנט הפך להיות מוצר מרכזי בעולמינו וקשה לדמיין איך הסתדרנו בלעדיו. אנו מבצעים שלל פעולות באמצעות האינטרנט ובמידה שישנה תקלה, אנו עלולים לחוש חסרי אונים. איך נעבוד? איך נצפה בטלוויזיה? איך נחפש אחר שירות מסוים? במצבים אלו אנו זקוקים לעזרה מהירה ופונים אל הספק, אך לצערנו, פעמים רבות הספק אינו מספק את הפתרון ומעביר את האחריות לתשתית. לאחר שאנו פונים אל התשתית, נאמר לנו שהספק אחראי ושהוא צריך לפתור את הבעיה. 

מצבים אלו עשויים להיות מאוד מתישים, קצב החיים לא תמיד מאפשר לנו לערוך דיונים ממושכים בטלפון ולייחל לכך שאחד מנותני השירות יסכים לקחת אחריות ולעזור לנו, ובכלל, הרי אנחנו משתלמים על שירות ומגיע לנו לקבל יחס הולם.

על רפורמת “הפס הרחב” והשינוי החשוב שהיא הביאה לשוק התקשורת

לאחר שהוסבר על הבעייתיות בקבלת שני שירותים מחברות שונות, חשוב לציין שיש דרך טובה למנוע את הסיטואציות הבעייתיות הללו ולהפוך את ההתנהלות לפשוטה יותר. 

בעבר היו הצרכנים נאלצים ליצור קשר עם שני ספקים – עם ספק הגישה לאינטרנט ועם ספק התשתית. החל משנת 2015, במהלכה נקבעה רפורמת “הפס הרחב”, יכולים הצרכנים לקבל את שני השירותים מאותה חברה.

תודות לרפורמת “הפס הרחב”, שמטרתה לעודד את התחרות בתחום התקשורת, יכולים הלקוחות ליהנות מהקלה משמעותית, שכן שני השירותים ניתנים (כפי שצוין) מאותה חברה.

על ידי קבלת שני השירותים מחברה אחת שאחראית לכל בעיה, ניתן להסיר דאגות רבות, כאשר הלקוח יכול לבחור את הספק והתשתית, לערוך השוואות בין השירותים הניתנים והמחירים של החבילות, מחירים אלו משתלמים יותר מאשר בעבר.

 

הכוח בידיים של הצרכנים – הצרכנים בודקים, משווים ובוחרים בשירות המתאים ביותר עבורם

הרפורמה החדשה שינתה את מצב השוק, והיום יש לצרכני התקשורת הרבה יותר כוח מאשר בעבר. הצרכנים יכולים לבחור את החברה, את השירותים, לערוך השוואות מחירים ולקבל מענה מחברה אחת.

 כדי לבחור את החבילה המשתלמת ביותר עבור הלקוח, יש לקבל מידע אמין בנוגע לחבילות האפשריות, לבדוק את המסלולים, לבדוק את איכות התמיכה הטכנית, לבדוק האם יש מבצעים ומהם המחירים בעתיד (האם המחיר עולה או נותר זהה), לבדוק מהו מחיר ההתקנה, אילו מוצרים נלווים ניתן לרכוש ומהם המחירים שלהם.

 

משתלם לי לבחור בשירותי ספק ותשתית שניתנים מחברה אחת

במידה שאתם מעוניינים לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניכם ולבחור בשירות אינטרנט ספק ותשתית מחברה אחת, תוכלו למצוא את המידע הדרוש באתר שלנו – משתלם לי. באתר תמצאו מידע על חבילות משתלמות ומבצעים שונים. 

אנו מקפידים לספק מידע מעודכן כדי לאפשר ללקוחותינו לדעת בדיוק מה מציעה כל חברה וחברה.

נוסף על בחינת האתר שלנו וההצעות השונות, תוכלו להירשם למגזין שלנו ולקבל מידע בנוגע להטבות והמבצעים החדשים ביותר.

איזה שירות ברצונך להשוות?

סלולר
סלולר
אינטרנט ביתי
אינטרנט
טלוויזיה
טלוויזיה
טריפל
טריפל
מאמרים נוספים:
1 אוגוסט 2020
בר מים הכי זול
בר מים ביתי הוא בחירה מצוינת לגרום לכך שאתם ומשפחתכם...
קרא עוד >
7 דצמבר 2016
השוואת מחירים סלולרי
השוואת מחירים ניתן לבצע בקלות על כל מוצר אותו אנו...
קרא עוד >
23 ינואר 2021
הוט שירות לקוחות
  מוקדי שירות הוט:    שירות לקוחות הוט: 6910* או 1-800-10-6910   שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה':...
קרא עוד >

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    Facebook
    ייעוץ חינם
    ייעוץ חינם