fbpx

שירות הודעות לעסקים – טוב לכם וטוב ללקוחות

מאת: רוני קורן - כתב טכנולוגי ובעל עסק עצמאי בתחום הסלולר כ 20 שנה | 22.02.2021

פקידת הקבלה לא מספיקה לחזור לכל הלקוחות, אתם נעדרים למספר ימים מהמשרד וכבר תקופה ארוכה אתם במצוקת כוח אדם? רגע לפני שאתם מתפשרים על איכות השירות שלכם ועל חווית השירות של הלקוחות, הכירו את שירות המענה האנושי: נציגים חיצוניים שעונים לשיחותיהם של הלקוחות/הלידים ומשרתים אותם בשמכם. 

 

באילו מקרים כדאי להסתייע בשירות הודעות לעסקים?

  • כשאתם מתכננים מראש יום פגישות מחוץ למשרד / כשאתם נעדרים בעקבות יציאה לחופשה
  • במקרים בהם ישנן המון פניות אך רק מזכירה אחת (הקו תמיד תפוס / היא לא מצליחה לענות לכל השיחות)
  • בשעות בהן המשרד סגור (לדוגמא: מ-19.00 בערב עד 07.00 בבוקר)

 

שירות הודעות לעסקים משמר את הלידים החמים שלכם

אתם לא יכולים להיות בעת ובעונה אחת בכל מקום, ובשביל זה בדיוק יש את שירות ההודעות לעסקים. בכדי להמחיש לכם את חשיבותו של השירות, נציג את הדוגמא הבאה: אחת לשנה אתם חוגגים את יום הגיבוש! כידוע, בימי הגיבוש משתתפים כל העובדים, מכל המחלקות. המשרד? סגור ואין בו אף לא עובד אחד. דמיינו לעצמכם כי דווקא ביום הזה, נכנסות אל המשרד 20 שיחות של לידים חמים המתעניינים בשירות שאתם מציעים. האם באמת תרצו לפספס את ההזדמנות ליהנות מלקוחות חדשים? אפשר רק לנחש שהתשובה היא לא.

 

שירות הודעות לעסקים מספק לכם את המענה האיכותי והנחוץ לכם! ואיך זה עובד? השיחות הנכנסות אל המשרד שלכם, ינותבו אל מוקד חיצוני. נציגי המוקד יקבלו את השיחות של הפונים וייקחו מהם הודעות:

  • “שלום, אני מדברת בשם חברת X. איך אוכל לסייע לך?”
  • “מה תרצה שאעביר בשמך לנציגי החברה?”
  • הפניות של הלקוחות נאספות, מועברות אליכם ולמחרת תוכלו לשוב אליהם

 

אל תשכחו לרגע: השירות שלכם חשוב לקהל הלקוחות

ומהצד השני, ישנם הלקוחות – הקבועים ואלו המתעניינים (שבשלב זה עוד מוגדרים כלידים). יש רק דבר אחד גרוע יותר משירות לא אדיב/לא מקצועי – זמינות נמוכה. שימו את עצמכם לרגע בנעליים של לקוחות, ונסו לדמיין את הסיטואציה הבאה: אתם מנסים ליצור קשר עם חברה שאתם לקוחות שלה, אך במשך יום שלם אין כל מענה. התחושה שתקבלו היא שמתעלמים מכם, מסננים אתכם, שאתם “שקופים” ושאיש אינו טורח לענות לשיחתכם.

 

שירות הודעות לעסקים מבטיח כי כל הלקוחות שלכם יקבלו מענה! גם כשאינכם יכולים להיות זמינים באופן מלא, הלקוחות שלכם יקבלו יחס ראוי ומענה אנושי-מקצועי.

 

בעוד שירות טוב בונה גשר ביניכם ובין הלקוחות, שירות קצת פחות (זהו עוד תיאור עדין) עלול לגרום לקריסת הגשר והקשר ביניכם. חווית השירות של הלקוחות שלכם מעוצבת ע”י המון דברים, בין היתר ע”י הזמינות שלכם אליהם. במידה וגם אתם מוצאים עצמכם קורסים תחת הפניות ומתקשים לשמור על סטנדרט השירות הגבוה שלכם, הצטרפו גם אתם: שירות הודעות לעסקים!

 

להשוואת מחירים של מענה אנושי לעסקים לחצו כאן

איזה שירות ברצונך להשוות?

סלולר
סלולר
אינטרנט ביתי
אינטרנט
טלוויזיה
טלוויזיה
טריפל
טריפל
מאמרים נוספים:
3 יוני 2020
מענה אנושי לעסקים – המלצות ומה צריך לדעת ?
על מנת לתכנן מערך של מענה אנושי לעסקים, יש לדעת...
קרא עוד >
9 דצמבר 2019
איך בוחרים ראוטר לרשת הביתית – המדריך המלא
הראוטר הוא המכשיר שמאפשר את ניתוב הנתונים בתוך הרשת ויש...
קרא עוד >
18 יוני 2019
אינטרנט 200 מגה הוט
האינטרנט הפך למרכז חיינו ואנו מנסים לגלוש במהירות גבוהה, באמצעות...
קרא עוד >

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    Facebook