ClickCease

הישראלים בטירוף – כולם רוצים אינטרנט סיבים אופטיים!

הישראלים בטירוף – כולם רוצים אינטרנט סיבים אופטיים!
מאת: רוני קורן - כתב טכנולוגי ובעל עסק עצמאי בתחום הסלולר כ 20 שנה 25.12.2020

כמעט כל הישראלים נהנים מחיבור לאינטרנט. עם זאת, לא כולם נהנים מחוויית גלישה מהירה ורציפה. את עלייתו של אינטרנט סיבים אופטיים לכותרות בחודשים האחרונים, ניתן לזקוף לזכות התפרצות נגיף הקורונה. יותר ויותר ישראלים מצאו עצמם מעתיקים את מקום עבודתם אל ביתם, מה שהציף את הצורך החיוני-הכרחי: אינטרנט אמין, יציב ומהיר. 

 

הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר, ואם הודות לה אפשר ליהנות מחוויית גלישה מהירה וטובה יותר -למה שלא בעצם?

 

הישראלים בטירוף וכולם רוצים ליהנות מהבשורה החדשה והמתקדמת: אינטרנט סיבים אופטיים!


גלישה עם אינטרנט סיבים אופטיים מבלי לחשוש מגלים גבוהים

לא באמת צריך לדעת מי אתם, מה אתם לומדים, במה אתם עוסקים, היכן אתם גרים ומהם התחביבים שלכם בכדי לנחש: גם אתם גולשים באינטרנט. כמה גולשים? המון. שליחת וואטסאפ לחבר, ניווט בנסיעה למקום העבודה ואישור על קבלת דבר דואר בהודעה – כל הפעולות היום-יומיות האלו מותנות בחיבור זמין לאינטרנט.

 

מסתבר כי חיבור לאינטרנט כבר אינו מרצה את מרבית המשתמשים, אלא שרובם רוצים דבר נוסף: חוויה. מה מייצר את חווית הגלישה ותורם לה? המהירות כמובן. תשמחו לדעת כי אינטרנט סיבים אופטיים לא רק מהיר יותר, אלא שהוא גם "לוקח על עצמו" משימות מורכבות שהאינטרנט "הרגיל" לא תמיד מצליח להתמודד מולן בהצלחה. המהירות הפנומנלית באה לידי ביטוי גם בהורדה וגם בהעלאה, והתוצאה: חווית גלישה מהירה וטובה יותר! 

הישראלים בטירוף – כולם רוצים אינטרנט סיבים אופטיים!

הילדים בשיעור היסטוריה ואתם בשיחת ועידה עם אנגליה – מה עושים?

עד לפני התפרצות נגיף הקורונה, סביר כי גם אתם הייתם שבעי רצון מחבילת האינטרנט ומביצועיה. ומה קורה כעת? המשבר הבריאותי הוביל לסגירת מקומות עבודה ומסגרות חינוך. וכך, מצאתם את עצמכם מבצעים את תפקידכם מפינת האוכל, ואילו ילדיכם נאלצו להיפרד מבית הספר עד להודעה חדשה. במילים פשוטות? כל בני הבית מסתערים על האינטרנט. התוצאה? מהירות הגלישה אליה הורגלתם הופכת איטית, הביצועים כבר לא כל כך מרשימים, נוצר מתח בין בני הבית (בכל זאת, יש לכם זום עם עמיתים מחו"ל ואתם חייבים את האינטרנט!) והילדים מלינים כי אינם מצליחים ללמוד בתנאים אלו.

 

עם אינטרנט סיבים אופטיים גם אתם יכולים לגלוש, ובראש שקט. הטכנולוגיה החדשה לא מאפשרת לכם רק לגלוש במהירות, אלא גם לגלוש במהירות כשמכשירים נוספים – מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמרטפונים, מחוברים וחולקים אתכם את המשאב באותו רגע נתון.

 

שירותי האינטרנט בסיבים האופטיים משווק היום על יד חבורת סלקום ופרטנר תחת שם המותג סלקום פייבר ופרטנר פייבר .


"האם כולם צריכים לעבור לאינטרנט סיבים אופטיים?"

התשובה היא שכן ושלא. לצורך העניין, גם סמרטפון שרכשתם לפני כשלוש שנים יכול לקבל ולהוציא שיחות, לתעד תמונות באיכות גבוהה ולתפקד כיומן נייד ששולח לכם התראות ומסייע לכם לנהל את עבודתכם. ולמרות זאת, סביר כי גם אתם מתעניינים אודות דגמים חדשים של מכשירים חכמים, ורק המחשבה על רכישת מכשיר חדש מעוררת בכם התרגשות והתלהבות.

 

כך בדיוק עם אינטרנט סיבים אופטיים: אתם יכולים להמשיך ולגלוש באינטרנט הנוכחי, אך אינטרנט סיביים אופטיים מביא עמו בשורה חדשה – מהירה ומתקדמת, שכולם רוצים לחוות ולהיות שותפים לה.

להשוואת מחירי אינטרנט סיבים אופטיים לחצו כאן

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
הוט סיבים אופטיים- הצטרפו למהפכה המהירה!
כשהאינטרנט נהייה איטי או כשהוא מלכתחילה כזה, נהייה לכם חם!...
קופת חולים מאוחדת חוות דעת וביקורת
מידע מקדים על הקופה: בשנת 1931, הוקמה קופת חולים עממית על...
מה ההבדל בין קופות החולים?
היום כל אזרח במדינת ישראל זכאי להירשם לאחת מקופות החולים,...
אינטרנט סיבים אופטיים
 כל החבילות על גבי סיבים אופטיים   [show_related_products]    בחודשים האחרונים אנו שומעים...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם