fbpx
מאת: חן זהר - כתבת צרכנות ותקשורת | 14.10.2021

אז איך נשמעות לכם חבילת סלולר עם מחיר קבוע לכל החיים, חבילת אינטרנט ביתי סיבים אופטיים וחבילת חו”ל במחירים נוחים? אנחנו מנחשים שלא רע בכלל! אם הגעתם עד לכאן, לבטח גם אתם מתעניינים באחד המוצרים של חברת 019 מובייל

 

באופן טבעי, מלבד חבילות אטרקטיביות-נדיבות ומחירים נוחים, חשוב לכם להבטיח רק עוד דבר אחד קטן: שירות מצוין! ואכן, לפני שמצטרפים לשירותיה של חברה מסוימת, נהוג לברר אודות טיב השירות שלה. אז רגע לפני שאתם הופכים מ”מתעניינים” ל”ללקוחות”, אנו שמחים לשתף אתכם במידע בעל ערך אודות שירות לקוחות 019, וגם בונוס מאיתנו אליכם: איך מעריכים שירות לקוח טוב?

 

 

ע”פ אילו פרמטרים יש להעריך שירות לקוחות של חברה?

חבילות במחירים שוברי שוק, התחייבות למחיר לכל החיים, גלישה מהירה ובנק דקות סופר-נדיב – כל אלו חשובים, אך בטלים בעת שדבר אחד אינו כלול בכל הטוב הזה – שירות מצוין. לפניכם, הדברים העיקריים שיעצבו את חווית השירות שלכם ועליהם אסור לכם להתפשר בשום מחיר:

  • זמינות – תנו עדיפות ברורה לחברות המתחייבות על מענה זמין ללקוחות. שירות לקוחות 019 לדוגמא עובד שישה ימים בשבוע, משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב. הזמינות ללקוחות בחו”ל? 24/7!
  • מקצועיות – נציגי השירות צריכים להיות אדיבים ומקצועיים. ואיך באה לידי ביטוי המקצועיות? ביכולת לזהות צורך ולהבין בעיה, גם כשהלקוח לא יודע לתאר אותה בצורה הבהירה ביותר. הנציג המקצועי ידע לשאול את השאלות הנכונות, לאפיין צורך ולענות עליו בצורה עניינית ומדויקת. 
  • מהירות הטיפול – מקצועיות היא גם היכולת לטפל במהירות האפשרית בבעיה/בקשה – מבירור בחשבוניות ועד כשלים טכניים שונים. באופן טבעי, ככל שהמענה לנושא בעניינו פניתם יתקבל מהר יותר, כך שביעות הרצון שלכם תהיה גבוהה יותר.
  • הקשבה – אנשי שירות מצוינים לא ישמעו אתכם, אלא יקשיבו לכם! בעוד “השמיעה” היא פסיבית, “ההקשבה” היא אקטיבית ופעילה. העריכו את ההקשבה, שכן היא הבסיס לשירות מקצועי ומהיר.
  • מספר ערוצי התקשרות – חשוב מאד שהחברה תציע את שירות הלקוחות שלה בכמה ערוצים במקביל. המטרה: שכל לקוח יוכל לצרוך את השירות בדרך המועדפת עליו. שירות לקוחות 019 לדוגמא, זמין לכם גם בצ’אט באתר, גם בהתכתבות בווצאפ וכמובן – טלפונית.

019 מובייל

 

אז איך יוצרים קשר לטובת שירות לקוחות 019?

טלפון שירות הלקוחות של החברה – 1800-019-019

ימים: ראשון -חמישי. שעות: 08:00-20:00, שישי וערבי חג – 08:00-13:00

 

שירות לקוחות בווצאפ – 055-9882646

ימים: ראשון-חמישי. שעות: 08:00-19:30, יום שישי וערבי חג – 08:00-12:00

 

תמיכה טכנית טלפונית – 1800-019-019

ימים: ראשון-חמישי. שעות: 08:00-22:00, יום שישי וערבי חג – 08:00-14:00

 

תמיכה טכנית בווצאפ – 055-9882646

ימים: ראשון-חמישי. שעות: 09:00-17:00, יום שישי וערבי חג – 08:00-13:00

 

נמצאים בחו”ל? אתם לא לבד! 

שירות הלקוחות זמין במתכונת של 24/7!

התקשרו 055-9999999 / ווצאפ – 055-9882717

איזה שירות ברצונך להשוות?

סלולר
סלולר
אינטרנט ביתי
אינטרנט
טלוויזיה
טלוויזיה
טריפל
טריפל
מאמרים נוספים:
18 ינואר 2020
סטרימרים מומלצים
אם לפני כמה שנים המילה סטרימר לא הייתה מוכרת לכם,...
קרא עוד >
25 דצמבר 2019
החלטתם להתנתק? כך תעשו זאת בפשטות ובקלות
  המעבר בין חברות תקשורת המספקות שירותי אינטרנט, סלולר וטלוויזיה הוא...
קרא עוד >
14 אפריל 2021
אינטרנט אתרוג – גם הציבור החרדי יכול לגלוש!
במשך שנים נמנע הציבור החרדי בישראל מגלישה באינטרנט. ההימנעות לא...
קרא עוד >

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    Facebook
    ייעוץ חינם
    ייעוץ חינם