fbpx

תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת – איך מטפלים בהן?

תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת – איך מטפלים בהן?
מאת: חן זהר - כתבת צרכנות ותקשורת 27.02.2021

גם אם אתם מגדירים את עצמכם כ"מכורים לטלוויזיה" וגם אם רק "אנשים שצופים בטלוויזיה פה ושם", אין לכם כל עניין בתקלות. כשאתם מתרווחים על הספה המפנקת שלכם, הציפייה היחידה שלכם היא ליהנות מזמן הצפייה בטלוויזיה. ומה קורה כשצצות תקלות בלתי צפויות? חוויית הצפייה שלכם נפגעת, אתם מוצאים עצמכם מדליקים ומכבים את הממיר שוב ושוב ובעיקר מייחלים שהתקלה תחלוף.

 

אז נכון, היה עדיף שלא היו תקלות כלל, אך ישנן תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת. לשמחתכם, כל עוד לא מדובר על תקלה רשתית-ארצית, לרוב תוכלו לתקן את התקלה לגמרי בעצמכם! פרטנר טי וי, סלקום טי וי, יס והוט, מאפשרות לכם לקבל מענה איכותי והדרכה לפתרון התקלות. אז מהן התקלות הנפוצות ואיך ניתן לפתור אותן בקלות?

 

תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת – איך מטפלים בהן?

התקלות הנפוצות ביותר עם ממירי התקשורת, הכירו:

בפועל, אין באמת צורך לעשות היכרות רשמית ביניכם ובין התקלות הנפוצות. סביר להניח כי לפחות פעם אחת (בתקווה שלא יותר), נאלצתם להתמודד אל מול אחת מהתקלות הבאות:

  • "הערוץ אינו זמין לצפייה" אתם מנויים לחבילת ערוצי הספורט אך לא מצליחים לצפות בתוכן? לכל הודעת שגיאה ישנו מספר, כך שתוכלו לבדוק באתר החברה מהו מקור השגיאה (וכך גם לתקן מיד את התקלה). ובכל מקרה, כיבוי והדלקה של הממיר עשוי לפתור את התקלה באופן מידי. במידה והודעת השגיאה עדיין מופיעה, בדקו האם תמה ההטבה/תקופת המינוי שלכם לחבילת הערוצים. 
  • מעבר איטי בין ערוצים אתם מנסים לעבור מערוץ 12 לערוץ 20, מערוץ E לערוץ החיים הטובים והממיר נתקע/המעבר בין הערוצים לוקח זמן? זו אחת התקלות הנפוצות ביותר. לרוב, הדלקה וכיבוי של הממיר תפתור את התקלה באופן מידי, כך שתוכלו לשוב ולזפזפ במהירות.
  • הממיר לא מגיב לשלט כידוע, הפקודות שלכם עוברות מהשלט אל הממיר. לעתים, ישנו "קצר" בתקשורת בין השניים. האפשרות הראשונה היא שהסוללות חלשות ויש להחליפן. במידה והסוללות חדשות, כבו את הממיר, המתינו דקה והדליקו אותו שוב. במידה והתקלה לא נפתרת, סביר כי ישנה בעיה בשלט המצריכה את החלפתו במרכז שירות.

 

תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת – איך פותרים אותן?

פתוחות בפניכם שלל אפשרויות לתיקון התקלה:

  • מוקד טכני רוב החברות מפעילות מוקד טכני במתכונת מורחבת של 24/7.
    כלומר, גם אם צצה לכם תקלה בממיר בשעה 03:00 בלילה, יש לכם עם מי לדבר. הנציגים הטכניים יבקשו מכם לתאר את התקלה וידריכו אתכם מה לעשות.
  • סרטוני ההדרכה באתרי הבית של החברות הגדולות, ישנם סרטוני הדרכה ידידותיים לבעיות הנפוצות  (כן, ידידותיים גם לטכנופוביים שבחבורה). עקבו אחר כל השלבים, שלב אחר שלב, ופתרו את התקלה.
  • שאלות/תשובות באתר אפשרות נוספת היא להיכנס לאזור שאלות/תשובות באתרי החברות. מאחר וישנן תקלות נפוצות עם ממירי תקשורת, החברות מראש מספקות מענה נרחב והסבר מפורט לפתרון תקלות אלו.

 

תמורה רבה יותר לכסף שלכם באמצעות חבילת תקשורת משתלמת

בין כל חבילות התקשורת הקיימות היום בשוק, ישנן כאלה שמציעות לכם תמורה שתהיה הרבה יותר משתלמת.
יש להיות עם היד על הדופק ולבחון את החברות השונות בכל הקשור אל הצעות חדשות ע”י השוואות מחירי תקשורת.
כדי למצוא חבילות המציעות חביות משולבות של תשתית וספק יש לערוך סקר בין החבילות ולמצוא את זו שתשתלם לכם ביותר ותתאים לצרכיכם ולתקציב החודשי שלכם.

גם יצירת קשר עם חברת התקשורת שבה אתם מנויים זמן רב, ובדיקה להוזלת העלויות עשויה להיות אופציה יעילה.
חברות התקשורת השונות שמציעות חבילות תקשורת חברות עושות ככל שביכולתן על מנת לא לאבד את לקוחותיהם ולכן, כדאי לברר על החבילה המשתלמת ביותר שחברת התקשורת תציע לכם.

 

האם רכשתם את חבילת התקשורת הנכונה

משק בית ממוצע, מוציא כ-1,000 ₪ בחודש על מוצרי תקשורת. לפי הסטטיסטיקה, לא כולנו רוכשים את חבילת התקשורת הנכונה ולכן אין אנו משלמים את הסכום המתאים.
נוכל בעצם, לצמצם את ההוצאות על התקשורת גם בעשרות אחוזים אם נערוך השוואת מחירי תקשורת, כאשר נבחר את החבילה שתתאים לנו ביותר ועל פי התקציב שלנו.
הרפורמה שהוביל השר כחלון, היא זו שהובילה לתחרות מחירים אגרסיבית ושינו של שיטת התמחור בהתחלה בשוק הסלולרי ולאחר מכן גם בחבילות התקשורת שהתפתחו אף הן עם השנים.
 כאשר מתחרות שונות חדרו לשוק החלה הרפורמה החדשה שבה חויבו החברות הגדולות לספק תשתית אינטרנט ללקוחות של החברות המתחרות, כאשר החברות החדשות בתחום התקשורת רכשו את התשתיות במחיר סיטונאי, ההורדה במחירים הייתה דרמטית וניתן היה לבחור בחבילות אינטרנט אטרקטיביות יותר.

 

משתלם לי – אתר השוואות חבילות תקשורת –

כאשר אנשים רבים מעוניינים ובצדק, למצוא את המחירים הנוחים והמוזלים ביותרהם עשויים למצוא הבדלים רבים בין  החבילה הנוכחית שהם נמצאים בה כיום, לבין השוואות למחיריהן של חבילות תקשורת חדשות.
ההבדל עשוי להיות בסכום של עשרות שקלים בחודש, מה שמסתכם במאות שקלים בשנה.
אתר משתלם לי מתעדכן כל העת בחבילות החדישות ביותר: חבילות טלוויזיה, חבילות סלולר, חבילות אינטרנט לבית או לעסק.
שירות זה, הינו ללא תשלום נוסף ותוכלו לקבל תזכורות למייל שלכם מהאתר לגבי חבילות חדשות ומשתלמות בכל פעם כשהן מופיעות בשוק.

להשוואת מחירים של חבילות טלוויזיה לחצו כאן

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
תשתית We4g – על איזו רשת הם רוכבים ומדוע זה אמור לעניין אתכם?
אין כל ספק כי בשנת 2020, הכוח נמצא בידיים שלכם...
השוואת מחירים סלולרי
השוואת מחירים ניתן לבצע בקלות על כל מוצר אותו אנו...
הוט שירות לקוחות
  מוקדי שירות הוט:    שירות לקוחות הוט: 6910* או 1-800-10-6910   שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה':...
איך מתנתקים מחברת טלוויזיה?
הסתכלתם לאחרונה על חשבון הטלוויזיה שלכם? אם כן, בטח תהיתם...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם