ClickCease

ניידות בין חברות

ניידות בין חברות - לאיזו חברת סלולר כדאי להתנייד? | משתלם לי
מאת: מערכת משתלם לי 17.05.2017

בגלל הרפורמה החדשה בשוק הסלולר, כבר ניתן לבצע ניידות בין חברות סלולר. לקוחו עסקיים ופרטיים יוכלו לבחור את חברת הסלולר, לאחר שבחנו כמה והם מעוניינים לחפש את החברה הטובה והמתלמת ביות בענף הסלולר. היתרון הוא, שנוכל לעבור לחברת סלולר אחרת, עם אותו מספר ואזור חיוג שהיה לנו קודם לכן. בדרך זו לא נצטרך להודיע לכל רשימת אנשי הקשר שלנו שעברנו חברה, המספר של הניד שלנו נשאר בעינו. גם כאנשי עסקים, אין צורך לשנות את המספר של הטלפון הנייד שלנו לא באתרים ולא בכרטיסי הביקור. כל חברה שתתניידו אליה, אם זו חברת סלולאר, אינטרנט, או כבלים, לא תצטרכו לשלם קנס על הפרת חוזה או מוגבלות לזמן מסוים כפי שהיה נהוג, לפני הרפורמה שהתחילה כבר לפני 4 שנים.

 

זוהי בשורה מעולה לצרכנים שחישבו כי ההוצאות החודשיות על כל השירותים החיוניים הללו הן רבות וניתן למצוא כיום הבדל משמעותי בין ההוצאות על החברות השונות אז והיום.

 

השאיפה – מחיר אחיד לכל הרשתות

חברות הסלולר, יוצאות כל העת בפרסום על חבילות סלולר אטרקטיביות במיוחד. אך השאלה היא אם אנו מתקשרים לטלפון נייד, אין אנו יודעים מה הקידומת היות ואותו טלפון ניד גם ביצע ניידות בין חברות וייתכן, כי נשלם יותר היום כבר ישנו הסכם, כך שבאמצעות צליל מיוחד, נוכל לדעת, אם אנו יוזמים שיחה שהיא מחוץ לרשת הסלולארית שלנו, מה שיגרום לנו לתשלום נוסף עבור דמי המעבר. השאיפה היא, לתעריף קבוע בין כל חברות הסלולאר, ממש כמו שאנו שייכים לרשת סלולאר אחת גדולה.

 

לאיזו חברת סלולר כדאי להתנייד? – משתלם לי

בכדי שתחסכו זמן ויהיה לכם קל לדעת על פי העדכונים האחרונים, איזו חברה היא המשתלמת ביותר, אתר משתלם לי הוקם בדיוק עבורכם. מדובר על אתר שמעניק מידע יעיל ועדכני על חבילות גלישה בסלולר אטרקטיביות כך שניתן לבצע ניידות בין חברות סלולר, חברות אינטרנט וכבלים במחירים המשתלמים ביותר. אתר משתלם לי יוכל לסייע לכם בחיסכון רב בתשלומים השונים של הוצאות שוטפות של שירות שאנו משתמשים בו מדי יום. המידע הוא בחינם וכן, תוכלו להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם עם ההצעה הכי אטרקטיבית.

 

 להשוואת חברות סלולר לחץ כאן 

השוואת חברות סלולר

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
הוט מובייל שירות לקוחות
  מוקדי שירות הוט מובייל   שירות לקוחות הוט מובייל 053* שיחת חינם מרשת...
העתיד כבר כאן: תמי4 אדג'- בר המים Tami4edge
תמי4 אדג' מסדרת ברי המים של חברת שטראוס מים הינו...
​מה עדיף פולי קפה או קפסולה?
רוב האנשים מתחילים את הבוקר שלהם עם כוס קפה איכותית,...
שירותי טלוויזיה בישראל – אילו שירותים זמינים לנו?
אין ספק כי בעידן הנוכחי ניתן ליהנות ממגוון רחב של...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם