ClickCease

מענה אנושי לעסקים – המלצות ומה צריך לדעת ?

מאת: רוני קורן - כתב טכנולוגי ובעל עסק עצמאי בתחום הסלולר כ 20 שנה 03.06.2020

על מנת לתכנן מערך של מענה אנושי לעסקים, יש לדעת כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד ניתן יהיה להתמודד עם כל בעיה

ולכן מדובר בפילוסופיה שלמה  של שירות לקוחות.

יש לדאוג לאימון תמידי ושיפור השירות של צוות המענה האנושי לעסקים כשאר אתם פונים לחברה כזו ,

חשוב שהצוות יהיה מקצועי ומוסמך לתת פתרון הולם ויעיל לבית העסק שלכם.

שירות זה מאפשר לקבל מנהל תיק לקוח אשר מקצה נציג שמקבל הדרכה ואימון על פי האפיון של סוג העסק .

השירות מאפשר מענה במגוון פתרונות כגון שירות וכן, תמיכה טכנית, החל משירות של קבלת הודעות לנייד ועד לתמיכה טכנית לחברות היי טק, מערכות CRM, ניהול יומן עבור משרדי עורכי דין וכדומה.

וכן, להעניק פתרון במגוון רב של שפות.

 

חברת גרנד קול הינה בחזית הטכנולוגיה בתחום של המענה האנושי ומחזיקה בכלים ייעודיים על מנת שניתן יהיה לנתח ולספק סטטיסטיקה ותובנות, לפי סוג הפניות.

כל תמיכה, שירות מתועדת ונשמרת. הסטטיסטיקה הזו, מאפשרת לעסקים להבין אם ואיפה קיים בשיפור או שינוי השירות.

חברת גרנד קול מספקת מענה אנושי איכותי ותמיכה. במוקדי שירות לקוחות, קבלת הודעות, טלמרקטינג שירותי מזכירות ועוד.

בנוסף, החברה מספקת תמיכה טכנית לחברות היי טק אפליקציות מערכות CRM ועוד.

 

מענה אנושי לעסקים

 

שמים את הלקוחות במרכז

 

היות וכל בית עסק, עתיד לעבור שינויים, החברה מקשרת לכל לקוח מנהל תיק לקוחות אשר נמצא בקשר יום יומי של הגורם הרלוונטי בחברה,

כך שיהיה דיוק והבנה של כל עסק עד לפרטים הקטנים. 

המוקד כולל צוות מנוסה ומוסמך שנבחר בקפידה ומסמך למתן פתרונות שירות ותמיכה טכנית מורכבים ביותר.

כל לקוח מקבל פירוט שבועי או חודשי מנומק וכן, סטטיסטיקת פניות של לקוחותיו.

כל עסק אשר מעוניין להצליח חייב לשים את לקוחותיו במרכז ולחשוב על נוחיותם ועל חוויית השירות לקוחות

הפונים לשירות לקוחות של העסק, לגבי מידע, ביצוע עסקאות ועוד .

 

העסק חייב להיות קשוב ללקוחות ולתת מענה מהיר ויעיל, אדיב ומקצועי, אשר יפתור עבורם את הבעיות ויאפשר בניית קשר ארוך טווח.

הקמת מערך של מוקד שירות לקוחות, חייב שימוש בטכנולוגיה וכוח אדם והקצאה של משאבים רבים של הארגון, למטרת ההקמה והתפעול של מוקד השירות.

כאשר מדובר על חברות גדולות, שירותים אלה בהחלט עשויים להשתלם, אך עבור עסקים קטנים יותר או בינוניים,

הוצאה זו עשויה להיות גבוהה וסטייה מקו העיסוק העיקרי של העסק, אך מצד שני, יש לתת פתרונות ללקוחות,

אחרת חברות אלה או עסקים קטנים ובינוניים, תדמיתם תיפגע וכן הפוטנציאל העסקי שלהן.

 

הפתרון היעיל של מיקור חוץ 

 

שירות לקוחות במיקור חוץ, אשר מתפעל את מוקד שירות לקוחות באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שמעמידים לרשות הלקוח צוות אנשי שירות מקצועיים ומיומנים.

מוקד שירות לקוחות מקצועי, מעלה את שביעות רצונם של הלקוחות ויותיר רושם חיובי על החברה.

הלקוחות , יקבלו שירות גם מעבר לשעות הפעילות של העסק וכן, העסק ירוויח לקוחות נוספים.

השירות יהיה זהה לחלוטין לשירות של חברות גדולות. הכללים והתנאים יקבעו מראש בהתאמה אישית של העסק שאותו אתם מנהלים.

 

שירות לקוחות יעיל ומקצועי גם במגוון שפות

 

ניתן לקבל שירות לקוחות במגוון שפות בהתאם לקהל היעד שלכם.

העלויות של שלש ירות לקוחות עסקיים במיקור חוץ, היינן מגוחכות וזניחות בהשוואה לעלויות גבוהות של הקמה ותפעול.

תוכלו להרחיב או לצמצם את השירות מבלי הצורך לגייס או לפטר עובדים. 

 

אנו במשתלם לי ממליצים על חברת גרנד קול , נותות שירות מעולה ובמחירים אטרקטיביים 

בנוסף תהנו מהטבה ייחודית לגולשי אתר משתלם לי – חודש ראשון חינם ( תגידו שאנחנו שלחנו 🙂 )

 

 

 

לצפייה בכל החבילות של גרנד קול – מענה אנושי לעסקים 

 

גרנד קול – מענה אנושי לעסקים – לייט
50 דק מענהמשרד וירטואלימנהל תיק לקוח
149לחודש
לפרטים
פירוט החבילה:

מענה אנושי לעסקים בגרסת לייט.
50 דק מענה אנושי.
ללא התחייבות.
מנהל תיק לקוח אישי.
תסריט שיחה.
דוח חודשי.
שירות קבלת הודעות ומשרד וירטואלי.
*הטבה לגולשי האתר - חודש ראשון חינם.

מלאו פרטים ונציג החברה יתקשר בהקדם

    ניתן לשלוח פנייה בכל עת|שעות פעילות-א-ה: 9:00-18:00,שישי 09:00-12:00
    גרנד קול – מענה אנושי לעסקים – אקטיב
    100 דק מענהמשרד וירטואלימנהל תיק לקוח
    279לחודש
    לפרטים
    פירוט החבילה:

    מענה אנושי לעסקים בגרסת אקטיב.
    100 דק מענה אנושי.
    ללא התחייבות.
    מנהל תיק לקוח אישי.
    תסריט שיחה.
    דוח חודשי.
    שירות קבלת הודעות ומשרד וירטואלי.
    *הטבה לגולשי האתר – חודש ראשון חינם.

    מלאו פרטים ונציג החברה יתקשר בהקדם

      ניתן לשלוח פנייה בכל עת|שעות פעילות-א-ה: 9:00-18:00,שישי 09:00-12:00
      גרנד קול – מענה אנושי לעסקים – סמארט
      200 דק מענהמשרד וירטואלימנהל תיק לקוח
      429לחודש
      לפרטים
      פירוט החבילה:

      מענה אנושי לעסקים בגרסת סמארט.
      200 דק מענה אנושי.
      ללא התחייבות.
      מנהל תיק לקוח אישי.
      תסריט שיחה.
      דוח חודשי.
      שירות קבלת הודעות ומשרד וירטואלי.
      *הטבה לגולשי האתר – חודש ראשון חינם.

      מלאו פרטים ונציג החברה יתקשר בהקדם

        ניתן לשלוח פנייה בכל עת|שעות פעילות-א-ה: 9:00-18:00,שישי 09:00-12:00
         

        איזה שירות ברצונך להשוות?

        מאמרים נוספים
        אינטרנט סיבים אופטיים בית פרטי – דגשים שצריך להכיר
        אם בעבר רק בנייני מגורים יכלו ליהנות מכל היתרונות של...
        פרטנר חשמל – חוות דעת וביקורת
        פרטנר, המוכרת בעיקר כחברה מובילה בתחום התקשורת והאינטרנט בישראל, הרחיבה...
        YES פלוס
        YES פלוס כמה זה עולה לנו? איך זה עובד ומה ההבדל...

          הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

          מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!