ClickCease

השיתוף פעולה בין פרטנר ונטפליקס עולה שלב

פרטנר נטפליקס מחיר משתלם?
מאת: חן זהר - כתבת צרכנות ותקשורת 15.05.2020

חברת פרטנר תקשורת מהדקת את שיתוף הפעולה עם נטפליקס

 

חברת פרטנר, משיק בקרוב תוכנית משולבת של פרטנר TV ונטפליקס בעלות של 99 ₪ לחודש כאשר המחיר כולל ממיר והתקנה. חברת פרטנר תקשורת, מהדקת את שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בארץ כאשר היא משיקה חבילה משולבת של פרטנר טי וי ונטפליקס במחיר קבוע. המחיר  הינו 99 ₪ בחודש והתקנה חינם. חבילה חדשה זו, כוללת את המחיר של פרטנר, ללא תוספת תשלום. מי שמעוניין בממיר נוסף, ישלם תוספת של 15 ₪ לחודש. מנכ"ל פרטנר, מר בנבנישתי אמר, כי לפני כשלוש שנים פרטנר החלה את המסע המשותף עם נטפליקס בהכרזה על שותפות פורצת דרך ומאז, הם הצליחו בשיתוף הפעולה המיוחד הזה, לשנות את שוק הטלוויזיה בישראל.  הצמיחה המדהימה של כמות המנויים וכן מהפכה בהרגלי הצפייה.

 

מנכ"ל פרטנר הכריז בנוסף, שפרטנר משנה את חוקי המשחק באמצעות שילוב בלעדי ומנצח של תוכן הנחשב למוביל בעולם הממשק המתקדם בישראל וכל זאת, במחיר אטרקטיבי בשוק בישראל.

 

היתרון השיווקי בשיתוף הפעולה בין פרטנר ונטפליקס  השיתוף פעולה בין פרטנר ונטפליקס עולה שלב

 

שיתוף הפעולה בין חברת פרטנר לחברת נטפליקס מחדד את ההבדלים והגישות בין חברות הטלוויזיה בישראל. פרטנר טיוי ממשיכה למקד את המאמץ בחברת נטפליקס והמטרה היא "לנכס" ערך משיתוף הפעולה המיוחד שהיא משיגה עימה במשך השנים. האמת היא שכל חברת טלוויזיה קיימת האופציה לחבר את נטפליקס והצופים למעשה, אינם זקוקים למתווכים והם יכולים באופן עצמאי לרכש את שירותי נטפליקס בצורה ישירה, אך חברת פרטנר היא היחידה שלמעשה בנתה עימה שיתוף פעולה עמוק, עד שהיא הפכה את נטפליקס למרכז הוויה טלוויזיונית. פרטנר עובדת על בידול קשה אך מצד שני מקנה לה יתרון שיווקי וכן, מייצר למתחרים בעיה, היות וחברת פרטנר, הפכה את נטפליקס לספריית VOD שלה, כאשר המתחרות כבולות בהסכמי תוכן יקרים.

 

מעל לכל, מרחפת לה השאלה של הרווחיות הכלכלית של מהלך זה במחיר שהוא כה נמוך. זו הסיבה כי חברת פרטנר TV תאיץ את גיוסי המנויים, מה שקרה במיוחד במשבר הקורונה הנוכחי בארצות רבות בעולם וזה בעצם, מה שיקרה גם בארץ. יחד עם זאת, במחיר כה נמוך של 99 ₪ לחבילה, כאשר יש לשלם לתעבורה לחברת התקשורת בזק או הוט, וכן, לשלם לנטפליקס את החלק שלה, בתוספת כל שאר העלויות באספקת השירות, לא בטוח כי נשאר הרבה רווח.

 

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
אינטרנט סיבים אופטיים בית פרטי – דגשים שצריך להכיר
אם בעבר רק בנייני מגורים יכלו ליהנות מכל היתרונות של...
פרטנר שירות לקוחות
  מוקדי שירות - פרטנר:   לתוכניות, חשבוניות ולעדכון פרטים: א'-ה': 18:00 - 08:00 ו':...
גרים בבית גדול? כך תדאגו לקליטת אינטרנט בכל הבית
כל מי שגר בבית גדול יודע כי לא פעם קליטת...
רפורמת החשמל – מה חשוב לדעת לפני שעוברים?
רפורמת החשמל נועדה לשבור את המונופול של חברת החשמל ולאפשר...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם