ClickCease

אינטרנט ביתי הכי טוב 

אינטרנט ביתי הכי טוב
מאת: חן זהר - כתבת צרכנות ותקשורת 28.02.2020

הטכנולוגיה אשר בה פועלת תשתית האינטרנט מאפשרת ללקוחות השונים, להתחבר לאיזה תשתית שיחפצו אם בזק, הוט, פרטנר , סלקום . למשל, התשתית של חברת הוט נועדה במיוחד לשידורי טלוויזיה בכבלים ותשתית בזק נועדה בעיקר לספק תקשורת טלפונית. השאלה היא איזו תשתית אינטרנט ביתי הכי טוב עבורנו.  למשל לחברת HOT,  יש שירות אינטרנט המספק מהירות של 200 מגה , הכבלים שהיא מבוססת עליהם לשירות האינטרנט הינם עבים ועשויים מנחושת העטופה בחומר מבודד.

 

להשוואת חבילות אינטרנט לחצו כאן 

אינטרנט ביתי הכי טוב 

 

הכבלים של הוט,  פחות רגישים לרעשים הנוצרים מהשראה חשמלית, לכן, הם מסוגלים להעביר מידע במהירות גבוהה ולמרחקים גדולים. הן חברת HOT והן חברת בזק, מציעות חבילות גלישה וכן הוט כוללת חבילת טריפל והכוונה היא חיבור לטלוויזיה רב ערוצית, טלפון קווי ואינטרנט. בזק לעומת זאת, מציעה חבילה המשלבת בין טלפון קווי לתשתית אינטרנט בלבד.

 

רכישת חבילת אינטרנט ישירות מהספק

 

היום, תוכלו ליהנות מחבילת אינטרנט אשר מסופקת ישירות מספק האינטרנט כמו בזק בינלאומי, הוטנט וסלקום וכן חברות אחרות שהצטרפו לשוק האינטרנט. כולנו מחפשים אינטרנט ביתי הכי טוב, כאשר היתרון ברפורמת השוק הסיטונאי הוא שלא מדובר בחבילת בנדל. המחירים מתעדכנים בכל שנה אך, יש לדעת, כי אם לא דאגתם להקדים את עליית המחירים יש לוודא כי אין מדובר על חשבונית מפוצלת ואתם נשארתם עדיין לקוחות של חברת הספק בלבד, עד שתחשבו על שינוי.

 

המחירים מתעדכנים ללא הרף ויש להישאר עם היד על הדופק בבחירת אינטרנט ביתי

 

בגלל שהמחירים מתעדכנים ללא הרף וישנן חברות שנכנסות לשוק האינטרנט , כאשר הן מציעות חבילות אטרקטיביות ומשתלמות, לנו אין את הזמן לחפש ולהיות עם האצבע על הדופק בכל הנעשה בשוק האינטרנט.  על מנת לבחור את אינטרנט ביתי הכי טוב, אנו באתר משתלם לי, מוצאים עבורכם את המחיר המשתלם במיוחד, מה שיחסוך לכם אלפי שני במשך כל תקופת השימוש  באינטרנט האיכותי והטוב ביותר ובמחיר שלבטח ישתלם לכם. אנו נדאג ליידע אתכם ברגע שתירשמו לאתר שלנו. אנו נשלח פרטים על מבצעים חדשים. מגוון השירותים שלנו הוא חינמי, כך שתוכלו לזכות בשירות חינמי נוסף שהוא התראה כאשר המבצע שלכם עומד להסתיים ואנו נשלח לכם מבצעים משתלמים חדשים שתוכלו לבחור מהם.

איזה שירות ברצונך להשוות?

מאמרים נוספים
גולן טלקום שירות לקוחות
  מוקדי שירות - גולן טלקום:   מוקד שירות הלקוחות:  חיוג מהיר: 0058* ׁׁ- שיחת...
איך לחסוך במחירי האינטרנט? פשוט תשוו מחירים
האינטרנט תפס את מקומו ככלי מספר אחת למידע, חיפוש ובידור....
טריפלים – איזו חברה מציעה את החבילה הכי משתלמת?
כמו עוד ישראלים רבים, גם אתם מתעניינים אודות חבילת טריפל...
012 מייל
תיבת הדואר של מייל 012, ניתנת לשימוש מכל מקום בעולם. מהיום,...

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם