הציבור החרדי מסתער על האינטרנט

הציבור החרדי מסתער על האינטרנט – מה שיצר ביקוש שיא

 

חברת התקשורת בזק, מדווחת על תעבורת אינטרנט בקרב הציבור החרדי שצמחה ב-40% ועל עלייה משמעותית בהתקנות.  מגמה ההולכת וגוברת על ביקוש לאינטרנט בציבור החרדי בעקבות משבר הקורונה, אשר עלה מתוך סקר שערכה חברת בזק, מה שמצא כי הביקוש לתעבורת אינטרנט, קפץ ב-40% לעומת ימי השגרה. לפי דברי בזק, הנתונים הינם חד משמעיים ומעידים על שינוים חסרי תקדים, באופן השימוש של הציבור החרדי בדיגיטל בכל מיני תחומי חיים, אם בצריכת חדשות, לימודים ועסקים, ועד בקניות מקוונות ברשת.

 

הציבור החרדי מסתער על האינטרנט

 

מה אומרת סמנכ”לית בזק לאור הנתונים הללו?

 

סמנכ”לית  השיווק והחדשנות בחברת בזק, קרן ליזרוביץ’ מציינת, כי הציבור החרדי חווה מול משבר הקורונה, שינויים טקטוניים במובנים רבים, כאשר  כולם דוחקים בו לשימוש גובר באמצעי הדיגיטל הרבים שעד היום לא חדרו ברמה כזאת לציבור ספציפי זה. עתה, הצורך הקיומי מוביל לאחד מתהליכי אימוץ האינטרנט המהירים ביותר שראינו עד כה. הגידול המשמעותי והעצום בנתוני השימוש ברשת, לצד הגידול של המצטרפים החדשים שעלה באופן חד, מהווים עדות לאימוץ מהיר.  לאור כל הנתונים הללו החברה רואה על פי סקר שביצעה, כי הציבור החרדי, ימשיך לעשות שימוש באינטרנט גם לאחר שהמגיפה תסתיים. למעשה מדובר בשינוי עמוק שישפיע על אורח חייו של הציבור החרדי, יגביר את החיבור לאוכלוסייה החרדית ואף יתרום רבות לצמיחת המשק.

 

מה עוד עולה מהסקר שביצעה חברת בזק?

 

עוד עולה מהסקר, כי 82% מהציבור החרדי דיווחו בזמן הזה של משבר הקורונה, שהם מתעניינים יותר בחדשות ומידע על התפשטות הקורונה באמצעות מקורות מידע דיגיטליים כגון איתורים ייעודיים לציבור החרדי – 56%, אתרי חדשות רגילים כגון YNET,  וואלה, ישראל היום, 40% רשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר- 25% אך באמצעים מסורתיים כגון רבנים ומובילי דעה במגזר החרדי- 30% פשקווילים- 8% מפה לאוזן, חברים לעבודה, משפחה וכדומה – 39%. עוד עולה מתוך סקר זה, כי בתקופה הנוכחית של משבר הקורונה, גולשים בממוצע -5 שעות ביום חול אם באמצעות טלפון נייד ומחשב, כאשר הנשים גולשות באינטרנט יותר מהגברים {6 שעות גלישה ממוצעת ביום של הנשים , לעומת 4.5 שעות בקרב הגברים}. 78% מהציבור החרדי, מדווחים שהם גולשים בתקופת הקורונה הרבה ותר מאשר בעבר וכן, נמצא כי קיימת עלייה ניכרת בשימוש של ילדי החרדים באינטרנט במיוחד בין בני נוער שגילם הממוצע, עומד על 13-18.  כ- 26% מההורים דיווחו כי הילדים בגילאים הנ”ל אף הגבירו שימוש באינטרנט בתקופה זו.

 

נתונים נוספים מהסקר, מלמדים על מגמת גידול ברכישה מחנויות מקוונות {ONLINE}, על לימודי תורניים מרחוק שהתגברו, על שיחות טלפון בהיקפים משמעותיים ועל הנכונות להמשיך ולהרחיב את השימוש ברשת גם לאחר חלוף משבר הקורונה.

רוצים להתעדכן לגבי חבילות אינטרנט ביתי ?

להשוואת חבילות אינטרנט ביתי לחץ כאן 

 

מאמר זה נכתב מאת : חן זהר – כתבת צרכנות ותקשורת 

מאמרים נוספים:
23 יולי 2019
נקסט טיוי (TV) – חוות דעת וביקורת
בזמנו, הנאמנות שלנו לערוצי טלוויזיה בכבלים, הייתה מכוונת לחברה אחת....
קרא עוד >
27 מרץ 2019
כל הסיבות לרכוש חבילת טריפל הוט
עם התפתחותו של האינטרנט יצאו חבילות הסלולר במגוון רחב של...
קרא עוד >
3 מאי 2018
012 מובייל
חברת 012 מובייל, הינה המותג הגדול של חברת פרטנר. מובייל,...
קרא עוד >

הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

כל הזכויות שמורות © משתלם לי 2020