array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(54) "למה כדאי להשוות חבילות טריפל ?" ["a"]=> string(134) "באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הטריפל ומציגים את המבצעים הכי חדשים " } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(50) "איזה חברת טריפל הכי משתלמת ?" ["a"]=> string(122) "באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם ." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(37) "האם השירות עולה כסף ?" ["a"]=> string(108) "השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(23) "איך מצטרפים ?" ["a"]=> string(137) "פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת ." } }

השוואת מחירי חבילות טריפל

הוזלת מחירי טריפל

לצפייה במבצעי החברות:

השוואת חבילות טריפל

עולם התקשורת לא מפסיק להפתיע אותנו עם מוצרים וקומבינציות חדשות, הכול למטרת שיפור וייעול חווית הצפייה והשימוש. חברות התקשורת נקטו בירידת מחירים דרמטית בשנים האחרונות וכעת המחיר הוא פחות מחצי ממה ששולם בעבר. עם הופעת מחירים נוחים יותר, החלו חברות התקשורת לתמחר חבילות שלמות במחירים קורצים יותר, כאשר מציעות חבילות כוללות על כל עולם התקשורת במחיר חודשי אחד, באמצעות השוואת חבילות טריפל ניתן היום לחסוך סכומים לא מבוטלים כל חודש .

חבילות טריפל - חבילות משולבות

אז מהי חבילת טריפל? המילה טריפל, מלועזית פירושה שלוש, היא מילה שאנו שומעים רבות מהפרסומות בשנים האחרונות. כל חברה משווקת את הטריפל שלה ומציעה מחירים נוחים במיוחד. חבילות טריפל היא חבילה משולבת הכוללת שלושה מוצרים, מכאן שמה, כוללת קו טלפון קווי, אינטרנט ביתי וממיר טלוויזיה.

חשבונית אחת בסוף החודש

כל אדם שמנהל משק בית מכיר את אחד הטקסים הפחות אהובים, טקס בדיקת החשבונות. חשבון מים, חשמל, טלפון ואינטרנט יכולים להגיע למחירים מרקיעי שחקים ודבר שלא תורם למצב היא מספרן הרב של החשבוניות שאנו צריכים לוודא. יתרון גדול של חבילות הטריפל הוא שההוצאה מרוכזת בחשבונית אחת וכוללת את כל חשבונות התקשורת שקיימים אלצנו בבית- סלולרי, טלוויזיה ואינטרנט שבלעדיהם קשה להסתדר. חיבור החשבונות יוצר שליטה טובה יותר על חריגות ונותן ראש שקט לפחות בתחום אחד לא קטן של הוצאות הבית.

אין את מי להאשים

חברות רבות נוטות לפזר את האחריות בין שאר הגורמים שאינם קשורים אליה. כאשר ישנה חברה אחת שאמונה על חבילת טריפל - האינטרנט, הטלוויזיה וגם הטלפון - היא אחראית לפתרון כל הבעיות דבר שנותן נוחות רבה יותר להתקשר למוקד שירות ולקבל תשובות על כל השאלות יחדיו מבלי לחכות בטלפון לשתי חברות שונות.

אתר משתלם לי הוא אתר השוואת מחירים שמוצא חבילות טריפל וחבילות תקשורת נוספות במחיר המשתלם ביותר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט.

השוואת חבילות טריפל - מקצצים בהוצאה החודשית

היום, משפחה ממוצעת, מוציאה 20% מהוצאותיה על תחבורה ותקשורת. בנושא התחבורה אין הרבה מה לעשות אבל תתפלאו, כי בנושא התקשורת כן ניתן יהיה לחסוך והרבה. נוכל להוזיל באופן משמעותי את ההוצאות על נושא התקשורת וזאת, לאחר הרפורמה של השר כחלון שרקמה עור וגידים והיום כבר שנים אנו נהנים מהתוצאות של רפורמה זו. אם הוצאנו לחוד על חבילות סלולר, אינטרנט וכבלים תשלומים שונים שהיו גבוהים ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים של חברות מוכרות וחדשות שמציעות לנו חבילות טריפל פה, בגלל התחרות הגדולה, יש לבצע השוואת חבילות טריפל מול החברות השונות.

כמה שילמנו אז וכמה נשלם היום על תקשורת?

אם שילמנו בעבר 350 ₪ ויותר על טלוויזיה בכבלים בלבד, היום ניתן למצוא מבצע טריפל, הכולל טלוויזיה בכבלים, חבילות סלולר משתלמות ואינטרנט במחיר זול יותר מאשר שילמנו על כבלים בלבד. כולנו מעוניינים לחסוך ולשלם פחות, מה שפתח את התחרות בין חברות שונות שחלקן חדשות ועל מנת לרכוש אותנו כלקוחות חדשים, חברות אלה, תעשינה את המקסימום שנהפוך להיות לקוחותיה. לפני הכול, יש לבצע השוואת חבילות טריפל לראות מה החברות מציעות, מה מחיר חבילת הסלולר, מה מהירות הגלישה, הן בנייד והן באינטרנט, ומה מציעות הטלוויזיות בכבלים. לפעמים, המחיר יכול להיות שולי לעומת מה שמציעות לנו החברות השונות.

השינוי הגדול החל, כאשר הרפורמה החדשה, חייבה את בזק למכור את התשתית של לחברות תקשורת קטנות. צעד זה מציע לנו היום חבילות מוזלות ומשולבות של תשתית וספק. ניתן למצוא היום אתרים שעורכים את ההשוואות העדכניות ביותר והמשתלמות, מה שמקצר לנו את הבחירה וגורם לה להיות מושכלת וחסכונית במאות שקלים לשנה.

השוואות טריפל - תמצאו באתר משתלם לי

כמו שכולם מחפשים השוואות חבילות טריפל, במטרה לחסוך ולקבל את החבילה האטרקטיבית ביותר, אשר מצד אחד יש בה את הערוצים והתכנים העשירים ביותר, את חבילות סלולר הזולות והטובות ואת ספק האינטרנט הזול ביותר, כך אתרים שונים להשוואות מחירים נפתחו בכדי שהצרכנים יהיו מעודכנים יותר. אתר משתלם לי, נפתח במטרה זו, כך שיוכל למקד את הלקוחות שמחפשים מבצעים אטרקטיביים. תוכלו להשאיר פרטים ונציג האתר, יחזור אליכם בהקדם עם הצעה אטרקטיבית במיוחד שתחסוך לכם המון.

חבילת הטריפל הכי זולה

השאלה שכל הצרכנים בארץ שואלים, הינה איזו חבילת טריפל היא הכי זולה מבין חברות הכבלים והתקשורת שמציעות לנו כל מיני מחירים של טריפל, הכולל חבילת טלפון סלולרי, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים. היום בכל משפחה, יש יותר ממכשיר טלוויזיה אחד, מה שמתבקש לתוספת של עוד ממירים. כדאי שתבררו מה המחיר של תוספת כל ממיר ותוכלו לדעת אילו מהחברות מציעות את החבילה הטובה ביותר גם מבחינת תכנים, איכות הצפייה, הקלטה ועוד. בגלל התחרות בין חברות הכבלים, גם חברות הכבלים הידועות כמו YES ו-HOT, משווקות מבצעים כמו 5 ממירים חינם, עלות חודשית נמוכה ואנו כבר בדילמה. על מנת לבחור נכון, יש לראות מה החברות מציעות, למשך כמה זמן ועוד.

מכלול שיקולים - הבחירה הנכונה של טריפל

ישנם שיקולים נוספים, כאשר מחליטים לעזוב חברת כבלים אחת לטובת אחרת, בכדי לזכות בחבילה של טריפל הכי זול. התנתקות מהממירים והחזרתם לחברה, לשלם לבזק על הקמה של תשתית חדשה, כך שכדאי כי תיקחו בחשבון גם את ההוצאה הזאת. היום חברות חדשות נכנסו לשוק שמציעות חבילות משתלמות, אך רבים עדיין אינם יודעים מה התוכן שהן מציעות, איכות הצפייה, כמות התקלות ועוד. רק באמצעות סטטיסטיקה שרואים בעיתונים וברשת, תוכלו לדעת כמה כבר התחברו לאחת החברות החדשות שמציעות טריפל זול, אם הם שבעי רצון ואם החיסכון  יהיה משמעותי. רבים עברו לחברות החדשות בגלל ההבדל במחירים, למרות שהחברות הגדולות של התקשורת הורידו מחירים אבל קיים החשש שהן תעלינה אותם שוב. ולכן, רבים כבר עוברים לחבילה של חברות חדשות שמעוניינות לאגור לקוחות חדשים.

חבילת טריפל הכי זולה תמצאו באתר משתלם לי

כאשר כולנו מחפשים את טריפל הכי זול, כדאי כי נקצר את החיפוש באמצעות אתר משתלם לי, אשר מציע את כך הפרטים העדכניים ביותר לגבי צרכנות משתלמת כאשר ההוצאות השוטפות שלנו אינן פוסחות על תקשורת, אם סלולארי, כבלים ואינטרנט. כדאי כי תגלשו ותראו בדיוק את התמונה הברורה ותוכלו להשוות, כאשר כל הנתונים נמצאים מולכם. במידה והחלטתם איזה טריפל נראה מבניהם הזול ביותר, השאירו לנו פניה ונציג יחזור אליכם בהקדם.

array(4) { [0]=> array(2) { ["q"]=> string(54) "למה כדאי להשוות חבילות טריפל ?" ["a"]=> string(134) "באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הטריפל ומציגים את המבצעים הכי חדשים " } [1]=> array(2) { ["q"]=> string(50) "איזה חברת טריפל הכי משתלמת ?" ["a"]=> string(122) "באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם ." } [2]=> array(2) { ["q"]=> string(37) "האם השירות עולה כסף ?" ["a"]=> string(108) "השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה " } [3]=> array(2) { ["q"]=> string(23) "איך מצטרפים ?" ["a"]=> string(137) "פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת ." } } ***

שאלות ותשובות:

למה כדאי להשוות חבילות טריפל ?

באתר משתלם לי אנו משווים בין כל חברות הטריפל ומציגים את המבצעים הכי חדשים

איזה חברת טריפל הכי משתלמת ?

באתר תוכלו לצפות במגוון חבילות ולמצוא את החבילה הכי משתלמת עבורכם .

האם השירות עולה כסף ?

השירות באתר חינם . פשוט בחרו את החבילה שברצונכם להצטרף אליה

איך מצטרפים ?

פשוט! נכנסים לאתר משתלם לי משווים בין החבילות ובוחרים את החבילה הכי משתלמת .

    הצטרפות למגזין מבצעים והטבות מאתר משתלם לי

    מעוניינים להתעדכן לפני כולם? הרשמו עכשיו!

    ייעוץ חינם